Szkolenia dla biznesu

Szkolenia dla biznesu

Zawsze warto wiedzieć więcej
Szanowni Państwo!
Wiedza, umiejętności, kompetencje to podstawa sukcesu każdej firmy. Nasi specjaliści przygotowali szereg szkoleń z zakresu tzw. kompetencji miękkich jak i “twardych”. Wszystkie zajęcia są prowadzone przez wysoce wykwalifikowanych instruktorów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem, przy wykorzystaniu różnych metod aktywizacji uczestników.

Szkolenia dofinansowane

Szkolenia ogólnodostępne. Mogą z nich skorzystać firmy, organizacje, instytucje publiczne, a także fundacje, które prowadzą swoją działalność na obszarze Polski.

Szkolenia z negocjacji

Nie od dziś wiadomo, że umiejętnie prowadzone negocjacje handlowe stanowią klucz do sukcesu w biznesie. Aby wzmocnić wiarę we własne możliwości i posiąść cenne umiejętności z zakresu posługiwania się technikami negocjacyjnymi, ofertę szkoleniową wzbogaciliśmy o profesjonalne szkolenie z negocjacji w biznesie.

Szkolenia handlowe i sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe pozwalają zwiększyć kompetencje działów handlowych, efektywniej zarządzać procesem sprzedaży, a także nawiązywać długotrwałe relacje z klientami, co przekłada się na wzrost obrotów. Mają na celu podniesienie poziomu obsługi klienta oraz umiejętności handlowych pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.

Szkolenia z komunikacji

Adresatami szkolenia dotyczącego takich dziedzin, jak komunikacja interpersonalna i autoprezentacja są wszystkie osoby, których celem jest poznanie zasad skutecznego porozumiewania się z naciskiem na aspekt autoprezentacji. Uczestnicy zajęć poznają elementy komunikacji stosowane w procesie tworzenia wizerunku, a także uczą się podstawowych zasad porozumiewania się przy wykorzystaniu zarówno komunikatów werbalnych, jak i niewerbalnych.

“Każdy, kto przestaje się uczyć jest stary, bez względu na to, czy ma 20 czy 80 lat. Kto kontynuuje naukę pozostaje młody. Najwspanialszą rzeczą w życiu jest utrzymywanie swojego umysłu młodym”

Henry Ford
amerykański przemysłowiec, założyciel Ford Motor Company

Szkolenia w instytucie delgana

Szkolenia specjalistyczne

Zawsze warto wiedzieć więcej

Szanowni Państwo!
Wiedza, umiejętności, kompetencje to podstawa sukcesu każdej firmy. Nasi specjaliści przygotowali szereg szkoleń z zakresu tzw. kompetencji miękkich jak i “twardych”. Wszystkie zajęcia są prowadzone przez wysoce wykwalifikowanych instruktorów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem, przy wykorzystaniu różnych metod aktywizacji uczestników.

Media społecznościowe

Szkolenia ogólnodostępne. Mogą z nich skorzystać firmy, organizacje, instytucje publiczne, a także fundacje, które prowadzą swoją działalność na obszarze Polski.

Grafika i projektowanie UX

Nie od dziś wiadomo, że umiejętnie prowadzone negocjacje handlowe stanowią klucz do sukcesu w biznesie. Aby wzmocnić wiarę we własne możliwości i posiąść cenne umiejętności z zakresu posługiwania się technikami negocjacyjnymi, ofertę szkoleniową wzbogaciliśmy o profesjonalne szkolenie z negocjacji w biznesie.

SEO i pozycjonowanie

Adresatami szkolenia dotyczącego takich dziedzin, jak komunikacja interpersonalna i autoprezentacja są wszystkie osoby, których celem jest poznanie zasad skutecznego porozumiewania się z naciskiem na aspekt autoprezentacji. Uczestnicy zajęć poznają elementy komunikacji stosowane w procesie tworzenia wizerunku, a także uczą się podstawowych zasad porozumiewania się przy wykorzystaniu zarówno komunikatów werbalnych, jak i niewerbalnych.

Audio & Wideo

Szkolenia sprzedażowe pozwalają zwiększyć kompetencje działów handlowych, efektywniej zarządzać procesem sprzedaży, a także nawiązywać długotrwałe relacje z klientami, co przekłada się na wzrost obrotów. Mają na celu podniesienie poziomu obsługi klienta oraz umiejętności handlowych pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.

Biuro i procesy biurowe

Adresatami szkolenia dotyczącego takich dziedzin, jak komunikacja interpersonalna i autoprezentacja są wszystkie osoby, których celem jest poznanie zasad skutecznego porozumiewania się z naciskiem na aspekt autoprezentacji. Uczestnicy zajęć poznają elementy komunikacji stosowane w procesie tworzenia wizerunku, a także uczą się podstawowych zasad porozumiewania się przy wykorzystaniu zarówno komunikatów werbalnych, jak i niewerbalnych.

Menu